Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7501
Title: Truyền miệng điện tử và những tác động đến ý thức người tiêu dùng = Electronic word of mouth and the impact on consumer consciousness
Authors: Hoàng, Hồ Quang
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.2 - tr.402-405 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274393
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7501
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S22019402.pdf185.92 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.