Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7435
Title: Nghiên cứu các yếu tố cấu thành bản sắc thương hiệu trường đại học tại Việt Nam = Research on the components of university brand identity in Vietnam
Authors: Dương, Thanh Hà
Hoàng, Thị Huệ
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.8 - tr.235-239 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274310
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7435
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S82019235.pdf
  • Size : 252,3 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.