Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7435
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDương, Thanh Hà
dc.contributor.authorHoàng, Thị Huệ
dc.date.accessioned2023-11-08T07:52:01Z-
dc.date.available2023-11-08T07:52:01Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274310en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7435-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.8 - tr.235-239 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNghiên cứu các yếu tố cấu thành bản sắc thương hiệu trường đại học tại Việt Nam = Research on the components of university brand identity in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S82019235.pdf
  • Size : 252,3 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.