Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7430
Title: Xây dựng mô hình nghiên cứu giá trị cảm nhận của khách hàng đối với chuỗi siêu thị Vinmart ở Hải Phòng = Building a research model of perceived value of customers for Vinmart supermarket chain in Hai Phong
Authors: Phan, Thanh Tùng
Mai, Hải An
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.8 - tr.206-211 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274305
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7430
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S82019206.pdf
  • Size : 339,72 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.