Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7430
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thanh Tùng
dc.contributor.authorMai, Hải An
dc.date.accessioned2023-11-08T07:52:00Z-
dc.date.available2023-11-08T07:52:00Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274305en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7430-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.8 - tr.206-211 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleXây dựng mô hình nghiên cứu giá trị cảm nhận của khách hàng đối với chuỗi siêu thị Vinmart ở Hải Phòng = Building a research model of perceived value of customers for Vinmart supermarket chain in Hai Phongen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S82019206.pdf339.72 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.