Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7235
Title: Ảnh hưởng của quảng cáo trên facebook đến ý định mua hàng trực tuyến của nữ giới = The effect of advertising on facebook on women's online shopping intentions
Authors: Nguyễn, Ngọc Mai
Lê, Thanh Tiệp
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.9 - tr.260-265 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=273922
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7235
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S92019260.pdf437.66 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.