Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7235
Title: Ảnh hưởng của quảng cáo trên facebook đến ý định mua hàng trực tuyến của nữ giới = The effect of advertising on facebook on women's online shopping intentions
Authors: Nguyễn, Ngọc Mai
Lê, Thanh Tiệp
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.9 - tr.260-265 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=273922
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7235
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S92019260.pdf
  • Size : 437,66 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.