Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7235
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Mai
dc.contributor.authorLê, Thanh Tiệp
dc.date.accessioned2023-11-08T07:46:12Z-
dc.date.available2023-11-08T07:46:12Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=273922en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7235-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.9 - tr.260-265 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleẢnh hưởng của quảng cáo trên facebook đến ý định mua hàng trực tuyến của nữ giới = The effect of advertising on facebook on women's online shopping intentionsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S92019260.pdf
  • Size : 437,66 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.