Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7229
Title: Ảnh hưởng của các nhân tố cấu thành giá trị tài sản thương hiệu đến ý định mua mỹ phẩm Hàn Quốc tại thị trường Thành phố Nha Trang = The influence of the factors that make up the brand asset value to the intention to buy Korean cosmetics in the market of Nha Trang city
Authors: Mai, Thị Linh
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.9 - tr.223-228 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=273916
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7229
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S92019223.pdf313.56 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.