Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Thị Linh
dc.date.accessioned2023-11-08T07:46:10Z-
dc.date.available2023-11-08T07:46:10Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=273916en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7229-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.9 - tr.223-228 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleẢnh hưởng của các nhân tố cấu thành giá trị tài sản thương hiệu đến ý định mua mỹ phẩm Hàn Quốc tại thị trường Thành phố Nha Trang = The influence of the factors that make up the brand asset value to the intention to buy Korean cosmetics in the market of Nha Trang cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S92019223.pdf
  • Size : 313,56 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.