Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7163
Title: Ảnh hưởng của niềm tin tiêu dùng trong phát triển thương mại điện tử tại Việt Nam = Influence of consumer confidence in e-commerce development in Vietnam
Authors: Nguyễn, Đức Thắng
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.2 - tr.171-176 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=273813
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7163
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S22019171.pdf286.36 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.