Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7163
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Đức Thắng
dc.date.accessioned2023-11-08T07:45:53Z-
dc.date.available2023-11-08T07:45:53Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=273813en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7163-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.2 - tr.171-176 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleẢnh hưởng của niềm tin tiêu dùng trong phát triển thương mại điện tử tại Việt Nam = Influence of consumer confidence in e-commerce development in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S22019171.pdf286.36 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.