Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69783
Title: Ảnh hưởng của các yếu tố môi trường xung quanh cửa hàng đến dự định hành vi khách hàng = The Influence of Ambient Cues on Customer Behavioral Intentions
Authors: Nguyễn, Thị Hương Giang
Nhâm, Phong Tuân
Keywords: Kinh tế và Kinh doanh - ĐHQG Hà Nội
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Kinh tế và Kinh doanh - ĐHQG Hà Nội - 2022 - no.03 - tr.21-30 - ISSN.0866-8612
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339138
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69783
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv177V38S032022021.pdf776.06 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.