Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69783
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hương Giang
dc.contributor.authorNhâm, Phong Tuân
dc.date.accessioned2023-12-27T02:54:50Z-
dc.date.available2023-12-27T02:54:50Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339138en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69783-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Kinh doanh - ĐHQG Hà Nội - 2022 - no.03 - tr.21-30 - ISSN.0866-8612en
dc.subjectKinh tế và Kinh doanh - ĐHQG Hà Nộien
dc.titleẢnh hưởng của các yếu tố môi trường xung quanh cửa hàng đến dự định hành vi khách hàng = The Influence of Ambient Cues on Customer Behavioral Intentionsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv177V38S032022021.pdf
  • Size : 776,06 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.