Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68684
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua sắm trực tuyến sản phẩm điện tử tiêu dùng: Trường hợp nghiên cứu tại tỉnh Quảng Bình = Factors affecting online purchase intention of consumer electronics: a study of Quang Binh province
Authors: Lê, Thị Minh Đức
Nguyễn, Thị Yến
Lê, Thị Hoài Thương
Lê, Hoàng Thúy Vy
Keywords: Nghiên cứu Tài chính - Marketing
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.5 - tr.101-114 - ISSN.1859-3690
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349693
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68684
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv535V71S52022101.pdf965.88 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.