Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68684
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Minh Đức
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Yến
dc.contributor.authorLê, Thị Hoài Thương
dc.contributor.authorLê, Hoàng Thúy Vy
dc.date.accessioned2023-12-27T02:41:52Z-
dc.date.available2023-12-27T02:41:52Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349693en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68684-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.5 - tr.101-114 - ISSN.1859-3690en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính - Marketingen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua sắm trực tuyến sản phẩm điện tử tiêu dùng: Trường hợp nghiên cứu tại tỉnh Quảng Bình = Factors affecting online purchase intention of consumer electronics: a study of Quang Binh provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv535V71S52022101.pdf
  • Size : 965,88 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.