Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68490
Title: Nghiên cứu mức độ hài lòng của khách hàng khi sử dụng các sản phẩm dịch vụ của các ngân hàng thương mại Việt Nam thời kỳ hậu Covid-19 = Research on customer satisfaction with the services of Vietnamese commercial banks in the post Covid-19 pandemic
Authors: Phạm, Thị Kim Ngọc
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.24 - tr.17-20 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349147
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68490
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S242022017.pdf
  • Size : 584,51 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.