Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68490
Title: Nghiên cứu mức độ hài lòng của khách hàng khi sử dụng các sản phẩm dịch vụ của các ngân hàng thương mại Việt Nam thời kỳ hậu Covid-19 = Research on customer satisfaction with the services of Vietnamese commercial banks in the post Covid-19 pandemic
Authors: Phạm, Thị Kim Ngọc
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.24 - tr.17-20 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349147
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68490
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S242022017.pdf584.51 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

11
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.