Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68490
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Kim Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-27T02:40:48Z-
dc.date.available2023-12-27T02:40:48Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349147en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68490-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.24 - tr.17-20 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleNghiên cứu mức độ hài lòng của khách hàng khi sử dụng các sản phẩm dịch vụ của các ngân hàng thương mại Việt Nam thời kỳ hậu Covid-19 = Research on customer satisfaction with the services of Vietnamese commercial banks in the post Covid-19 pandemicen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S242022017.pdf584.51 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

11
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.