Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68315
Title: Vai trò của dịch vụ bán hàng trong việc nâng cao sự hài lòng, niềm tin và ý định mua lại của khách hàng trong lĩnh vực mua sắm trực tuyến
Authors: Ngô, Đức Chiến
Keywords: Khoa học Thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học Thương mại - 2022 - no.167 - tr.52-66 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347848
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68315
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1672022052.pdf3.91 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.