Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67959
Title: Quản lý bồi dưỡng năng lực giáo dục hòa nhập trẻ khuyết tật cho giáo viên trường mầm non = Inclusive education capacity management children with disabilities for preschool teachers
Authors: Nguyễn, Thị Như Quỳnh
Keywords: Khoa học (Đại học Thủ Đô)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Thủ Đô) - 2022 - no.60 - tr.33 - 40 - ISSN.2354 - 1512
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349393
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67959
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv443S602022033.pdf802.31 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

6
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.