Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67799
Title: Tác động của ngũ quan lên chất lượng cảm nhận của khách hàng ngành F&B = Impact of senses on customers’ perceived quality: research on F&B service
Authors: Nguyễn, Hồng Quân
Nguyễn, Thuỳ Linh
Trần, Lê Thu Thảo
Hoàng, Thị Hồng Thơm
Nguyễn, Thị Thu An
Keywords: Khoa học Đại học Huế
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học Đại học Huế - 2022 - no.5A - tr.197 - 218 - ISSN.2588-1205
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348977
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67799
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv469V131S5A2022197.pdf
  • Size : 912,24 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.