Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67799
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Quân
dc.contributor.authorNguyễn, Thuỳ Linh
dc.contributor.authorTrần, Lê Thu Thảo
dc.contributor.authorHoàng, Thị Hồng Thơm
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu An
dc.date.accessioned2023-12-27T02:34:37Z-
dc.date.available2023-12-27T02:34:37Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348977en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67799-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Đại học Huế - 2022 - no.5A - tr.197 - 218 - ISSN.2588-1205en
dc.subjectKhoa học Đại học Huếen
dc.titleTác động của ngũ quan lên chất lượng cảm nhận của khách hàng ngành F&B = Impact of senses on customers’ perceived quality: research on F&B serviceen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv469V131S5A2022197.pdf912.24 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.