Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67799
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Quân
dc.contributor.authorNguyễn, Thuỳ Linh
dc.contributor.authorTrần, Lê Thu Thảo
dc.contributor.authorHoàng, Thị Hồng Thơm
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu An
dc.date.accessioned2023-12-27T02:34:37Z-
dc.date.available2023-12-27T02:34:37Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348977en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67799-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Đại học Huế - 2022 - no.5A - tr.197 - 218 - ISSN.2588-1205en
dc.subjectKhoa học Đại học Huếen
dc.titleTác động của ngũ quan lên chất lượng cảm nhận của khách hàng ngành F&B = Impact of senses on customers’ perceived quality: research on F&B serviceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv469V131S5A2022197.pdf
  • Size : 912,24 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.