Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67694
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua hàng trực tuyến của người tiêu dùng trên địa bàn tỉnh An Giang = Factors affecting the online shopping intention of consumers in An Giang
Authors: Vũ, Trực Phức
Keywords: Nghiên cứu Tài chính kế toán
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính kế toán - 2022 - no.10 - tr.38 - 41 - ISSN.1859 - 4093
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348747
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67694
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv266S102022038.pdf779.41 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.