Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67694
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Trực Phức
dc.date.accessioned2023-12-27T02:34:03Z-
dc.date.available2023-12-27T02:34:03Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348747en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67694-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính kế toán - 2022 - no.10 - tr.38 - 41 - ISSN.1859 - 4093en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính kế toánen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua hàng trực tuyến của người tiêu dùng trên địa bàn tỉnh An Giang = Factors affecting the online shopping intention of consumers in An Giangen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv266S102022038.pdf779.41 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.