Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67682
Title: Tác động của kiến thức và cam kết thương hiệu đến giá trị thương hiệu dựa trên nhân viên của các ngân hàng thương mại ở Việt Nam = The impact of brand knowledge and commitment on brand value based on employees of commercial banks in Vietnam
Authors: Nguyễn, Thị Ngọc Duyên
Keywords: Nghiên cứu Tài chính kế toán
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính kế toán - 2022 - no.09 - tr.79 - 83 - ISSN.1859 - 4093
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348731
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67682
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv266S092022079.pdf993.56 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.