Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67682
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Duyên
dc.date.accessioned2023-12-27T02:33:59Z-
dc.date.available2023-12-27T02:33:59Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348731en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67682-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính kế toán - 2022 - no.09 - tr.79 - 83 - ISSN.1859 - 4093en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính kế toánen
dc.titleTác động của kiến thức và cam kết thương hiệu đến giá trị thương hiệu dựa trên nhân viên của các ngân hàng thương mại ở Việt Nam = The impact of brand knowledge and commitment on brand value based on employees of commercial banks in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv266S092022079.pdf993.56 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.