Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67595
Title: Phân tích mối quan hệ giữa quốc gia xuất xứ và sự trải nghiệm thương hiệu tác động đến ý định mua lại sản phẩm điện thoại thông minh của sinh viên ở TP. Hồ Chí Minh = Analysing the impacts of the country of origin and the brand experience on the repurchasing intention of Ho Chi Minh City students towards smartphones
Authors: Nguyễn, Thị Xuân Trang
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.16 - tr.320-325 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347431
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67595
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S162022320.pdf
  • Size : 751,2 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.