Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67595
Title: Phân tích mối quan hệ giữa quốc gia xuất xứ và sự trải nghiệm thương hiệu tác động đến ý định mua lại sản phẩm điện thoại thông minh của sinh viên ở TP. Hồ Chí Minh = Analysing the impacts of the country of origin and the brand experience on the repurchasing intention of Ho Chi Minh City students towards smartphones
Authors: Nguyễn, Thị Xuân Trang
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.16 - tr.320-325 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347431
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67595
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S162022320.pdf751.2 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

12
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.