Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67595
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Xuân Trang
dc.date.accessioned2023-12-27T02:33:30Z-
dc.date.available2023-12-27T02:33:30Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347431en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67595-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.16 - tr.320-325 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titlePhân tích mối quan hệ giữa quốc gia xuất xứ và sự trải nghiệm thương hiệu tác động đến ý định mua lại sản phẩm điện thoại thông minh của sinh viên ở TP. Hồ Chí Minh = Analysing the impacts of the country of origin and the brand experience on the repurchasing intention of Ho Chi Minh City students towards smartphonesen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S162022320.pdf751.2 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

12
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.