Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67583
Title: Mối quan hệ giữa chất lượng dịch vụ, sự hài lòng, và ý định hành vi của khách du lịch: Nghiên cứu điển hình trường hợp khách quốc tế tại các điểm du lịch di sản văn hóa tại Hà Nội = The relationship among the service quality, the satisfaction, and the intention to return of tourists: Case study of international tourists visiting Hanoi's cultural heritage tourist sites
Authors: Nguyễn, Thị Kim Thanh
Ngô, Trọng Tuấn
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.16 - tr.200-208 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347360
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67583
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S162022200.pdf1.13 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

3
checked on Dec 31, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 31, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.