Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67583
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Thanh
dc.contributor.authorNgô, Trọng Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-27T02:33:27Z-
dc.date.available2023-12-27T02:33:27Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347360en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67583-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.16 - tr.200-208 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleMối quan hệ giữa chất lượng dịch vụ, sự hài lòng, và ý định hành vi của khách du lịch: Nghiên cứu điển hình trường hợp khách quốc tế tại các điểm du lịch di sản văn hóa tại Hà Nội = The relationship among the service quality, the satisfaction, and the intention to return of tourists: Case study of international tourists visiting Hanoi's cultural heritage tourist sitesen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S162022200.pdf1.13 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.