Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66704
Title: Tác động của trải nghiệm khách hàng đến giá trị thương hiệu và ý định mua lặp lại trực tuyến tại thị trường bán lẻ thành phố Hồ Chí Minh = Impact of customer experience on brand equity and online repurchase intention in Ho Chi Minh city’s retail market
Authors: Lượng, Văn Quốc
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanh
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanh - 2022 - no.22 - tr.68-77 - ISSN.2525-2569
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349219
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66704
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv477S222022068.pdf1.66 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.