Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLượng, Văn Quốc
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:19Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:19Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349219en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66704-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanh - 2022 - no.22 - tr.68-77 - ISSN.2525-2569en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanhen
dc.titleTác động của trải nghiệm khách hàng đến giá trị thương hiệu và ý định mua lặp lại trực tuyến tại thị trường bán lẻ thành phố Hồ Chí Minh = Impact of customer experience on brand equity and online repurchase intention in Ho Chi Minh city’s retail marketen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv477S222022068.pdf
  • Size : 1,66 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.