Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66704
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLượng, Văn Quốc
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:19Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:19Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349219en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66704-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanh - 2022 - no.22 - tr.68-77 - ISSN.2525-2569en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanhen
dc.titleTác động của trải nghiệm khách hàng đến giá trị thương hiệu và ý định mua lặp lại trực tuyến tại thị trường bán lẻ thành phố Hồ Chí Minh = Impact of customer experience on brand equity and online repurchase intention in Ho Chi Minh city’s retail marketen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv477S222022068.pdf1.66 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.