Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66695
Title: Phân tích các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng trên địa bàn tỉnh An Giang = An analysis of factors affecting consumers' online shopping behaviors in An Giang province
Authors: Nguyễn, Thị Tiểu Loan
Nguyễn, Thị Tài Linh
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanh
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanh - 2022 - no.22 - tr.2-9 - ISSN.2525-2569
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349206
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66695
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv477S222022002.pdf1.29 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

49
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.