Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Tiểu Loan
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Tài Linh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:16Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:16Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349206en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66695-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanh - 2022 - no.22 - tr.2-9 - ISSN.2525-2569en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Quản trị Kinh doanhen
dc.titlePhân tích các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng trên địa bàn tỉnh An Giang = An analysis of factors affecting consumers' online shopping behaviors in An Giang provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv477S222022002.pdf
  • Size : 1,29 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.