Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66623
Title: Ảnh hưởng của Sensory Marketing đến cảm nhận về chất lượng và sự hài lòng với dịch vụ y tế tại các bệnh viện công lập ở Việt Nam = The impact of Sensory Marketing on the perception of quality and satisfaction with medical services in public hospitals in Vietnam
Authors: Phạm, Thị Huyền
Trần, Quế Nhi
Doãn, Hà My
La, Gia Long
Vũ, Tiến Đức
Keywords: Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á - 2022 - no.7 - tr.55-70 - ISSN.2615-9104
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348105
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66623
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv486S72022055.pdf
  • Size : 1,62 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.