Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66623
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Huyền
dc.contributor.authorTrần, Quế Nhi
dc.contributor.authorDoãn, Hà My
dc.contributor.authorLa, Gia Long
dc.contributor.authorVũ, Tiến Đức
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:56Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:56Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348105en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66623-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á - 2022 - no.7 - tr.55-70 - ISSN.2615-9104en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Áen
dc.titleẢnh hưởng của Sensory Marketing đến cảm nhận về chất lượng và sự hài lòng với dịch vụ y tế tại các bệnh viện công lập ở Việt Nam = The impact of Sensory Marketing on the perception of quality and satisfaction with medical services in public hospitals in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv486S72022055.pdf
  • Size : 1,62 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.