Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66601
Title: Tác động của sự chấp nhận sử dụng truyền thông xã hội tới quyết định kinh doanh của doanh nghiệp trực tuyến Việt Nam = Impact of Social Media Acceptance on Business Decisions of Vietnam Online Enterprises
Authors: Đinh, Thị Phương Anh
Nguyễn, Trần Hưng
Keywords: Tạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại) - 2022 - no.166 - tr.59-73 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348037
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66601
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1662022059.pdf2.08 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.