Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66601
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Thị Phương Anh
dc.contributor.authorNguyễn, Trần Hưng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:48Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:48Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348037en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66601-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại) - 2022 - no.166 - tr.59-73 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại)en
dc.titleTác động của sự chấp nhận sử dụng truyền thông xã hội tới quyết định kinh doanh của doanh nghiệp trực tuyến Việt Nam = Impact of Social Media Acceptance on Business Decisions of Vietnam Online Enterprisesen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1662022059.pdf2.08 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

27
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.