Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Thị Phương Anh
dc.contributor.authorNguyễn, Trần Hưng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:48Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:48Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348037en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66601-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại) - 2022 - no.166 - tr.59-73 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại)en
dc.titleTác động của sự chấp nhận sử dụng truyền thông xã hội tới quyết định kinh doanh của doanh nghiệp trực tuyến Việt Nam = Impact of Social Media Acceptance on Business Decisions of Vietnam Online Enterprisesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1662022059.pdf
  • Size : 2,08 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.