Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66599
Title: Nghiên cứu phát triển năng lực cạnh tranh marketing của các chuỗi siêu thị bán lẻ trên địa bàn Hà Nội = Study on Holistic Marketing Competitive Capabilities of Vietnam Supermarket Chains in Hanoi City
Authors: Nguyễn, Hoàng Việt
Nguyễn, Bách Khoa
Keywords: Tạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại) - 2022 - no.166 - tr.26-36 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348034
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66599
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1662022026.pdf1.59 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.