Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66599
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Việt
dc.contributor.authorNguyễn, Bách Khoa
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:48Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:48Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348034en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66599-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại) - 2022 - no.166 - tr.26-36 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại)en
dc.titleNghiên cứu phát triển năng lực cạnh tranh marketing của các chuỗi siêu thị bán lẻ trên địa bàn Hà Nội = Study on Holistic Marketing Competitive Capabilities of Vietnam Supermarket Chains in Hanoi Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1662022026.pdf
  • Size : 1,59 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.