Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66551
Title: Tác động của chất lượng dịch vụ đến sự hài lòng của khách hàng: Nghiên cứu dịch vụ đi chợ online trong thời kỳ Covid-19 tại Thành phố Hồ Chí Minh = Impact of Service Quality on Customer Satisfaction: An 98 Empirical Research on Online Market Services During the Covid-19 Period in Ho Chi Minh City
Authors: Nguyễn, Văn Thụy
Nguyễn, Văn Tiến
Phan, Thị Thảo Vy
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh) - 2022 - no.194 - tr.88-98 - ISSN.2615-9813
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347208
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66551
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv497S1942022088.pdf1.22 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.