Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Thụy
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Tiến
dc.contributor.authorPhan, Thị Thảo Vy
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:33Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:33Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347208en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66551-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh) - 2022 - no.194 - tr.88-98 - ISSN.2615-9813en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh)en
dc.titleTác động của chất lượng dịch vụ đến sự hài lòng của khách hàng: Nghiên cứu dịch vụ đi chợ online trong thời kỳ Covid-19 tại Thành phố Hồ Chí Minh = Impact of Service Quality on Customer Satisfaction: An 98 Empirical Research on Online Market Services During the Covid-19 Period in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv497S1942022088.pdf
  • Size : 1,22 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.