Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66551
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Thụy
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Tiến
dc.contributor.authorPhan, Thị Thảo Vy
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:33Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:33Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347208en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66551-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh) - 2022 - no.194 - tr.88-98 - ISSN.2615-9813en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh)en
dc.titleTác động của chất lượng dịch vụ đến sự hài lòng của khách hàng: Nghiên cứu dịch vụ đi chợ online trong thời kỳ Covid-19 tại Thành phố Hồ Chí Minh = Impact of Service Quality on Customer Satisfaction: An 98 Empirical Research on Online Market Services During the Covid-19 Period in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv497S1942022088.pdf1.22 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.