Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66539
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Văn Luông
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Nga
dc.contributor.authorLê, Thị Trúc Huỳnh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Quỳnh Trang
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:29Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:29Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347146en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66539-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.165 - tr.108-116 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleVận dụng các lý thuyết hành động hợp lý mở rộng để giải thích ý định học trực tuyến của sinh viên Trường đại học Nha Trang = Applying the Extended Reasoned Action Theory to Explain The Intention of Online Learning of Nha Trang University Studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1652022108.pdf
  • Size : 989,54 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.