Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66539
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Văn Luông
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Nga
dc.contributor.authorLê, Thị Trúc Huỳnh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Quỳnh Trang
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:29Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:29Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347146en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66539-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.165 - tr.108-116 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleVận dụng các lý thuyết hành động hợp lý mở rộng để giải thích ý định học trực tuyến của sinh viên Trường đại học Nha Trang = Applying the Extended Reasoned Action Theory to Explain The Intention of Online Learning of Nha Trang University Studentsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1652022108.pdf989.54 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

75
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.