Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66482
Title: Tác động của các yếu tố giá trị sử dụng, giá trị tiêu khiển đến cam kết, niềm tin và sự hài lòng với dịch vụ mobile banking tại Ngân hàng TMCP Ngoại Thương Việt Nam - sở giao dịch = Impacts of the use value and the entertainment value on the trust, the commitment and the satisfaction of customers with mobile banking services of Vietcombank - Transaction Office
Authors: Nguyễn, Thị Hạnh
Trần, Thị Hải Yến
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.18 - tr.142-148 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346963
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66482
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S182022142.pdf1.03 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.