Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66482
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hạnh
dc.contributor.authorTrần, Thị Hải Yến
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:12Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:12Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346963en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66482-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.18 - tr.142-148 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của các yếu tố giá trị sử dụng, giá trị tiêu khiển đến cam kết, niềm tin và sự hài lòng với dịch vụ mobile banking tại Ngân hàng TMCP Ngoại Thương Việt Nam - sở giao dịch = Impacts of the use value and the entertainment value on the trust, the commitment and the satisfaction of customers with mobile banking services of Vietcombank - Transaction Officeen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S182022142.pdf
  • Size : 1,03 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.