Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66241
Title: Nghiên cứu các yếu tố về chất lượng dịch vụ tác động đến lòng trung thành khách hàng: Trường hợp tại VNPT khu vực miền Nam = A research on the effect of components of service quality on customer loyalty: Case study of VNPT in the South of Vietnam
Authors: Nguyễn, Thanh Vân
Thái, Phương Nam
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.27 - tr.80-83 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354406
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66241
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S272022080.pdf770.36 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

14
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.