Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Vân
dc.contributor.authorThái, Phương Nam
dc.date.accessioned2023-12-27T02:17:29Z-
dc.date.available2023-12-27T02:17:29Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354406en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66241-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.27 - tr.80-83 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleNghiên cứu các yếu tố về chất lượng dịch vụ tác động đến lòng trung thành khách hàng: Trường hợp tại VNPT khu vực miền Nam = A research on the effect of components of service quality on customer loyalty: Case study of VNPT in the South of Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S272022080.pdf
  • Size : 770,36 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.