Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66203
Title: Tác động của trách nhiệm xã hội trường đại học đến thương hiệu và sự gắn bó của nhân viên ở các trường đại học ở TP. Hồ Chí Minh = Impact of university social responsibility on university brand and employee engagement at Ho Chi Minh City-based universities
Authors: Phan, Xuân Cường
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.21 - tr.149-152 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346329
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66203
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S212022149.pdf642.35 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.