Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66203
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Xuân Cường
dc.date.accessioned2023-12-27T02:17:19Z-
dc.date.available2023-12-27T02:17:19Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346329en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66203-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.21 - tr.149-152 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleTác động của trách nhiệm xã hội trường đại học đến thương hiệu và sự gắn bó của nhân viên ở các trường đại học ở TP. Hồ Chí Minh = Impact of university social responsibility on university brand and employee engagement at Ho Chi Minh City-based universitiesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S212022149.pdf
  • Size : 642,35 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.